Isnin, 20 Julai 2009

BundLE......

semalam nad p ajak kte org g bundle....huhuhu
aku ngan kwn2 aku g beli barang dapur ckit semalam....
abs ktorang round satu bandar segamat tok kali terakhir dlm bulan nie......
bnyk la brg kne li......igtkan nk sumbat dalam peti ais tapi peti ais mcm nk roboh je....
almaklumlah dlm rumah ade 11 orang jd brg pon bnyk le dlm pei ais tu jadi ktorang pun beli brg........
brg kering je yg bnyk....aku pun beli ikan bilis bnyk ckit coz nak share dengan meow...
cian meow tu tinggal 2 beranak je,ank n bapak....asalnye aku nk amek ank die tapi kesian lak nt bapak die tinggal sorg2....xsampai ati aku nk pisahkan....huhuhu
berbalik kisah bundle td...ktorang bukan main lagi pilih punya pilih tgk2 duit dalam purse dh tinggal ciput....
tapi mmg best coz nie first experience beli brg bundle...mmg best sgt2 terutama beli dgn kwn2 yg mmg best tu...
thanks la nad coz perkenalkan dunia bundle kat aku....hehehehehe

1 ulasan:

  1. Suka uang? Suka game? Mau bonus?
    Buruan join ke CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar
    Bonus Rollingan 0.5% setiap senin
    Bonus Refferal 20% seumur hidup
    Lumayan loh bisa nambah penghasilan ^_^
    WHATSAPP : +6287771354805
    LINE : CS CROWNQQ

    Menyediakan Deposit Pulsa Telkomsel, OVO, DANA, GOPAY, & LINK AJA

    Info Lebih lanjut Kunjungi :
    CrownQQ
    Daftar CrownQQ

    BACA JUGA BLOGSPORT KAMI:
    makotacrownqq
    Tips & Trik
    Jendela Dunia
    Berita dan Info Dunia

    BalasPadam