Khamis, 16 Julai 2009

sem baru mcm2 ada...

Hari nie tup2 dh 2 minggu aku di kota segamat...hehehe mcm kota london....
ade ke kwn ak kate die rindu dengan segamat......aku pulak sebaliknya....
die skrg dkt arau...gudluck yan!!!!
mgkn 1 hari nt aku akn merindui kota segamat sebab macam-macam memori tercipta disini.....
aku still macam yang dulu......walaupun ada banyak perubahan cuaca yang berlaku dalam daerah aku...namun aku terima dengan hati yang terbuka luas.....
buat insan yang pernah rapat debgan aku suatu masa dulu......
taniah tok result korang......dan aku sudah memaafkan apa yang berlaku diantara kita dan aku juga sudah melupakan segalanya......
kembalinya aku di kota segamat bukan mahu mencipta fenomena tegang.....
sebaliknya aku kembali untuk melunaskan tanggunjawab yang tergalas di bahuku ini untuk.....
melakar hala tuju aku.....so anybody yang still x puas hati dengan aku tu.... lantak la korang....
aku xusik korang......korang jangan nak cari pasal dengan aku coz aku xkn bagi respon.....
sebab aku tahu korang bemurah hati nk bagi pahala kat aku....hahahaha.......maceh2!!!!!!
aku pun selesa dengan hidup aku walaupun banyak dugaan menimpa family aku namun aku tahu ALLAH sedang menguji aku........dan ini satu cara untuk aku menghapuskan dosa2 aku.......
hope kita semua peroleh kejayaan dan ustazah aku pun pernah cakap mgkn ustazah or ustaz korang pun pernah bagitau.....jangan lokek ilmu ye teman.....opppssssss.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan