Sabtu, 18 Julai 2009

demam...

kesian kat pakwe aku.....
pg td dia telefon aku.......suara dia serak dan selesema........
sok sek2.......rupe2nya banyak sangat hingus kat hidung......
love u so much b.....hehehehe
ish3........sekarang nie memang musim penyakit..........
mak aku demam sampai nak dekat s2 minggu tapi mak aku nie kuat......
walaupun demam dan sakit tekak tapi die tetap nak keje.........
alhamdululah demamnya pun dh rebah dan aku sentisa doakan.......
family aku tak kena penyakit2 berbahaya yang boleh mengancam nyawa.......
sane sakit sini pun sakit...housemate aku pun kene selesema juga....
hope penyakit yang menimpa pakwe aku and kawan aku bukan la........
penyakit yang merbahaya..... (h1N1).....takut2........
hope mereka2 yang sedang sakit atau demam nie cepat2 la sembuh......
amin.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan